Известие

Collapse
No announcement yet.

Моля дайте съвет за АЛФА 147 1.6 t.s.16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Моля дайте съвет за АЛФА 147 1.6 t.s.16v

    Здравейте.Първо искам да се извиня ако съм объркал мястото за следните въпроси които искам да задам на всички форумци.Моля ви за съвет относно АЛФА 147 1.6 120 к.с.2002 година.Колата има скъсан ремък на 142330 км,това и е първия ремък който по данни на производителя е трябвало да бъде сменен на 120000км.Предлагат ми я за 6000 лв.Познат автомонтьор ми каза че е небходима смяна на клапани,гарнитура на главата,проверка на самата глава и ако се наложи лек шлайф и разбира се ангренажен ремък и ролки.Моля ви някой ако е имал подобен проблем да каже заслужава ли си да я взема тази алфиетка защото изглежда доста добре има си лети джанти,кожен салон навигация,климатроник,нови гуми,накладки общо взето всичко и е наред без малкия и проблем!
    Засега съм собственик на Фиат Браво 1.6 16в но като че ли алфата ми хареса повече,а и е по нова на доста добра цена та се чудя да я взема ли или да не я взема!Моля ви дайте съвети!БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!

  • #2
    Проблема не бих казал, че е малък, но ти трябва консултация със сериозен сервиз и хора, които разбират от Алфи. После запиши какво ще ти кажат да си напазаруваш и седни с калкулаторчето да си направиш добре сметката. Но си поемаш риска. Това ще стане трудно само с един поглед без да отиде в сервиз колата и да я поразкостят малко.
    "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
    К.М.

    Comment


    • #3
      Без да свалиш главата само може да се гадае какво е за смяна...
      Сигурното,което трябва да смениш е 16(най-вероятно)клапана,16 гумички,ремък,всички ролки и водна помпа.Плюс гарнитури на главата и капака на клапаните,евентуално и тази на генерацията.
      Другото е къмет.
      Само трябва да огледаш добре как е скъсан ремъка - някой път при по-сериозни проблеми,колата се продава с уж "скъсан" ремък.
      Иначе аз бих рискувал.

      Успех.
      Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
      Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

      Comment


      • #4
        Здрасти колега,много добре си се насочил към алфа ромео,добър избор,НО да не си поредния който е взел алфа която е смазана от ръчкане и след това да пишеш че алфите не вървели и много се трошили.Но ако решиш да я вземеш няма да се разминеш с лек ремонт (само с ремък и ролки както ти е казал МАЙСТОРА).Първо помисли как ще я е карал и поддържал предишния собственик за да не смени ремака,а масло сменял ли е или и то е на 14....+км.Та ако все пак решиш да я вземеш е по-добре да свалите главата и както каза колегата по-горе да смените всичко описано от него и да свалите буталата за да видите дали не са смачкани от удара и да са запекли сегментите,защото неси струва при направена и качена глава след това пак да имаш "чукане" в мотора.Погледнете и лагерите да не са на "червено"Успех.
        Alfa Mito 1.4
        156 2.0 155 ex
        156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

        Comment


        • #5
          2-3 хиляди лева работа вземай я и си направи двг като нов! После поне ще знаеш какво караш. И какви са тия ремъци по 120 000км !??
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #6
            Преди години бях чул че търгашите в италия са СЕ СПЕЦИАЛИЗИРАЛИ вземат кола с пречукал мотор смляна от каране късат и ремъка и казват че не е сменян и за това се е скъсал а иначе колата бива купуваш ремонт клапани и глава палиш и о изненада следва основен ремонт.
            Така че колега внимавай ако кожеш разбери се с продавача да му дадеш половината от парите след като се отвори мотора. И се приготви най добре за смяна на цяла оборудвана глава.
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #7
              Къде ги такива продавачи???дето им даваш половината пари след ремонта.
              Оносно "скъсания" ремък - не е задължително в Италия да е направено това.
              Може и тук да са го подредили така,ако са преценили че с чукащ мотор по-трудно ще се продаде.Нали затова му казах по-горе да гледа внимателно как точно е скъсан.

              Май станахме много черногледи.Дано всичко да е нормално и да са само криви клапани.
              Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
              Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

              Comment


              • #8
                Благодяря на всички!Искам да кажа че колата е внос от Испания върви си със сервизната книжка.Познат я продава мисля че не ме лъже ,но....не знам!Последна смяна на масло на 109...км.А това за ремъците на 120000 км ми го каза един автомонтъор от DKV.Първия ремък който се поставя се сменя на 120000 км ,а всеки следващ на по 60000 препоръчително.Ще се пробвам да я рагледат добре в сервиз,да направя сметките и дано да стане защото колицата наистина много ми хареса!!! Като я разгледат добре по сервизите ще пиша какво е станало.Благодаря ви Алфа маниаци

                Comment


                • #9
                  Да знаеш,че ремъка може и да си е сменен на време и колата да е обслужвана.
                  Никога няма застраховка,че няма да попаднеш на някой ментак ремък или ролка...

                  Пак ти пожелавам успех и дано проблема да е минимален.
                  Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                  Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                  Comment


                  • #10
                    Добре де обяснете ми какъв е смисъла. 6000 за колата + незнам си още колко иляди за части(половината двигател) + труд(и той бая скъп) и накрая може би само може би ще имаш работещ автомобил. Пък още колко работички могат да излязат освен малкото ремонтче за което се готвиш сега. Няма ли да е по-добре да си закупиш работещ автомобил?
                    Last edited by Old Fox; d.m.y г., 08:48.
                    Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                    ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                    Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                    Comment


                    • #11
                      Напълно подкрепям old fox, безмислена е тази операция. Този вариант е добър, ако имаш сервиз или ти си автомонтьор и т.н. Иначе колата ще се върже на цена, на която ще отнесеш нормална и вървяща кола от пазара. Да не говорим, че ходенето по сервизи си е голям стрес и отнема бая време.
                      "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                      К.М.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от tambuktu Покажи съобщение
                        А това за ремъците на 120000 км ми го каза един автомонтъор от DKV.Първия ремък който се поставя се сменя на 120000 км ,а всеки следващ на по 60000 препоръчително.
                        Няма логика в това. Ти можеш да ги караш тия 120к. за 10 години. Ремъкът няма да изкара толкова. Моят първи ремък е сменен на 4 г. и 55к. км.
                        2014: Deutschland über alles

                        Comment


                        • #13
                          Мога да кажа че колата е великолепна,офертата изглежда привлекателна,но аз не бих рискувал,защото щом собственикът не е сменял ремък можеш да си направиш сметка как се е грижил за колата,не бих рискувал с ремонт на двигателя,ако слагаш НОВ супер,да ти е честита но мотор който е каран така-не мисля че е правилна покупка.Иначе си се ориентирал супер.
                          Un Amore Grande!
                          Alfa Romeo 147t.s. 2002sigpic
                          Skoda Favorit 94 с АГУ (ама не инж. )
                          http://www.bokota.snimka.bg/album.ph...=6687668&lp=30

                          Comment


                          • #14
                            Ремонта минимално излиза 1000 лв, а максималното не се знае. Проблема е в това, че прилежащите части към мотора не се знае калко са читави, както и какво точно работи по колата Може да не работи дебитомер, ланда сондата, климатика и т.н. Ако е доверен човек я вземи на сляпо, а пък може за 1000 лв да стане супер, но може и 3000 лв да са малко.
                            "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
                            Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
                            Opel Astra J GTC

                            Comment


                            • #15
                              колега послушай сърцето си!!!
                              156 2.0 т.с. '00 черната стрела /вече само черна/
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X